miércoles, 8 de octubre de 2008

Expectatives de l'assignatura: MontseCB

Aniré fent comentaris  seguint com a base els 4 punts dels "Continguts del programa":

1. Les NTIC i la seva utilització didàctica. Em sembla un punt que pot ser coincident amb l'assignatura de NTAE de primer, però que ens vam quedar molt curts amb només un quadrimestre a primer de carrera. M'agradaria que fos la continuació i ampliació del que vam fer llavors.

2. D'aquest punt, em sembla molt interessant veure i comentar experiències de treball en llengua i literatura, tant de llengües estrangeres com de primeres llengües en diverses escoles. Tinc especial curiositat per descobrir possibilitats d'aprenentatge pels estudiants pel que fa l'ús del messenger, xats i d'altres, tant populars entre la població més jove.

3. En referència al programari, m'interessen especialment els punts c i d (programari específic per al treball de llengua i per a la creació de materials didàctics respectivament)

4. Per últim, sóc de l'opinió que ha sigut molt encertat incloure l'últim punt (els mitjans audiovisuals) en aquest curs, perqué moltes vegades és un punt oblidat en els cursos de noves tecnologies; en canvi molt versàtil per l'aprenentatge de llengües.

No creieu que aquesta assignatura o similar hauria d'existir en tots els anys de la nostra carrera de magisteri? 

En podem parlar en la trobada d'aquest migdia. Fins llavors.

MontseCB

No hay comentarios: