lunes, 6 de octubre de 2008

I JO, QUE N'ESPERO DE L'ASSIGNATURA?

Quan llegeixes el programa de l'assignatura, com passa amb tots els programes oficials, te n'adones que ve farcit d'una llarga llista d'objectius. Donat que un quadrimestre és un període de temps curt, vull ser realista. Em sentiré molt satisfeta si en puc assolir un, tot i que n'engloba molts altres. El defineixo com aprendre amb les TIC., m'explicaré.
Espero que durant les properes setmanes pugui conèixer i utilitzar recursos que em permetin integrar les TIC a l'aula per treballar la llengua. Aprendre a emprar les TIC per tal que els alumnes aprenguin allò que hagin d'aprendre i alhora que em permetin saber que ho estan aconseguint.
Penso que de la manera com està enfocada l'assignatura constantment tindrem l'oportunitat d'aprendre de tots i amb tots.
És per tot això que les meves expectatives són molt altes i estic segura que l'enfocament eminentment pràctic de les tasques m'ajudarà molt a aconseguir-les.

Glòria

No hay comentarios: